دانلود رایگان کتاب IELTS Common Mistakes for bands 6.0-7.0


کتاب IELTS Common Mistakes for bands 6.0-7.0 نوشته Julie L. Moore یک منبع ارزشمند برای افرادی است که قصد دارند نمره آیلتس خود را بهبود بخشند. رایج‌ترین اشتباهاتی را که افراد در این سطح مرتکب می‌شوند، شناسایی می‌کند و توضیحات واضح و مختصری در مورد نحوه اجتناب از آنها ارائه می‌دهد. این کتاب به 10 بخش تقسیم شده است که هر بخش بر حوزه متفاوتی از گرامر، واژگان یا نوشتار تمرکز دارد. هر واحد شامل تمرین‌ها و پاسخ‌هایی است.

این کتاب هم برای داوطلبان آیلتس آکادمیک و هم برای داوطلبان دوره آیلتس جنرال مناسب است و به ویژه برای افرادی که در تلاش برای دستیابی به نمره باند 6.0 یا 7.0 آیلتس هستند مفید است. همچنین منبع خوبی برای دانشجویانی است که برای شرکت مجدد در آزمون آیلتس آماده می شوند.

در اینجا برخی از موضوعات مطرح شده در کتاب آورده شده است:

زمان افعال
مقالات
ترتیب واژهها
واژگان
گرامر
املا
نقطه گذاری
انسجام و انسجام
ساختار مقاله
شواهد پشتیبان
بیانیه های پایان نامه
نتیجه گیری

کتاب به سبکی واضح و مختصر نوشته شده است و به راحتی می توان آن را دنبال کرد. این یک منبع ارزشمند برای هر دانش آموزی است که در مورد بهبود نمره آیلتس خود جدی است.

در اینجا چند نکته برای استفاده مؤثر از کتاب آورده شده است:

مناطقی را که بیشتر در آن نیاز به پیشرفت دارید، شناسایی کنید. شما می توانید این کار را با بررسی نتایج آزمون قبلی آیلتس یا با شرکت در آزمون عملی انجام دهید.
هر بار روی یک واحد تمرکز کنید. تمرین های تمرینی را انجام دهید و پاسخ های خود را بررسی کنید. اگر اشتباه کردید، توضیحات را با دقت بخوانید و سعی کنید دلیل اشتباه خود را بفهمید.
مطالب را به طور منظم مرور کنید. حتی اگر فکر می‌کنید موضوعی را می‌فهمید، بهتر است مرتب آن را مرور کنید تا آن را در ذهن خود تثببیت کنید.

در ادامه می توانید جدید ترین کتاب خطاهای رایج آیلتس را به صورت رایگان دانلود نمایید.

 

دانلود رایگان کتاب IELTS Common Mistakes for bands 6.0-7.0


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اعتبارسنجی: *

امتیاز


870
⭐⭐⭐⭐⭐

جزئیات

دانلود رایگان کتاب IELTS Common Mistakes for bands 6.0-7.0


تاریخ انتشار :

2023-05-19

دسته بندی :

اشتراک


لینک کوتاه

https://get-pack.ir/?p=485