راهنمای Process Writing برای task 1 آیلتس آکادمیک


خوب بریم سراغ پروسس رایتینگ یا همون  Process Writing که یکی از آسون ترین تسک ها هست و اگه خدا باهاتون یار باشه سوال تسک ۱ آزمونتون همین نوع هست. با توجه به آسون بودن باید بهترین نمره را از این قسمت بگیرید اما در نظر داشته باشید رایتینگ تسک ۱ فقط ۳۰٪ از کل نمره ی رایتینگ آزمون آیلتس شما را در بر میگیره.

برای بهتر نوشتن پروسس رایتینگ دو قسمت زیر را براتون نوشتم:

 

قسمت اول : روش درست نوشتن overview  در Process Writing

۱- حتما در قسمت overview سوال را مثل بقیه ی رایتینگ ها rephrase و restate کنید. اگر معنی کلمات را درست نمی دونید حداقل جای کلمات را تغییر بدید که میشه همون restate.

۲- حتما تعداد stage یا step را بنویسید. مثلا بنویسید این بخش ۳ قسمت دارد و …  حتما هم اولین بخش و آخرین بخش را بنویسد: مثلا بنویسید از اینجا شروع میشه و به اینجا ختم میشه.

 

قسمت دوم: روش نوشتن بادی body در Process Writing

۱- از Sequencer (sequence adverbs) حتما استفاده کنید. حالا اینا چی چی هستند 🙂 . عبارت های Firstly – First – First of all – To begin with – Then – Secondly – Thirdly – After that – Next هستند. در واقع خودتون را بزار جای کسی که می خواد متن را بخونه. چطوری راحت هستید که بخونید. اولا که میشه همون Firstly بعدش این مرحله تموم میشه می ریم سراغ مرحله ی دوم میشه دوما Secondly و … پس اینطوری نوشتن باعث جذاب تر شدن متنتون میشه و اگزمینر هم کیف می کنه و نمرتون را میده.

۲- چون پروسس رایتینگ در مورد حقایق هست و در واقع اتفاق هایی را توصیف می کنید که همیشه در حال رخ دادن هست پس از گرامر Simple passive استفاده کنید. اینجا جاش نیست و الا توضیح می دادم باید برید یه سرچی بزنید 🙂

 

این بود راهنمایی در مورد نوشتن رایتینگ تسک ۱ قسمت پروسس. برید حالشو ببرید :)))

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اعتبارسنجی: *

امتیاز


629
⭐⭐⭐⭐⭐

جزئیات

راهنمای Process Writing برای task 1 آیلتس آکادمیک


تاریخ انتشار :

2023-03-31

دسته بندی :

اشتراک


لینک کوتاه

https://get-pack.ir/?p=312