نرخ بالای ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا (مرداد 1401)


نرخ بالای ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا
??
رادیکا پاتل، فارغ التحصیل بازرگانی با نمرات ممتاز و نمره ۶.۵ آیلتس، در شوک است زیرا درخواست ویزای دانشجویی او برای تحصیلات عالی در انتاریو، کانادا، اخیرا برای دومین بار رد شد. زمانی که بار اول درخواستش رد شد، پذیرش خود را برای ترم بعد به تعویق انداخت، اما بازهم با سد ویزای کانادا مواجه شد.
آنوج پریخ، مشاور ویزای دانشجویی گفت: «نرخ رد ویزای دانشجویی کانادا در سال جاری بیش از دو برابر شده است و بسیاری از دانشجویان با نمرات عالی و مدارک نیز رد می شوند. نرخ پذیرش قبل از کووید ۸۵ درصد بود ، اما اکنون به حدود ۵۵ درصد کاهش یافته است. »
مشاوران ویزا معتقدند که نرخ بالای رد درخواست های کانادا تعجب آور است، زیرا دانشجویانی که برخی از آنها برنده مدال طلا بوده اند و در رشته های خود برتر هستند، از فرصت تحصیلات عالی در کانادا محروم می شوند. در حالیکه قبلا دانشجویان با مشخصات پایینتر نیز تضمین دریافت ویزا را داشتند. مشاوران حدس می زنند که تعداد متقاضیان کانادا به دلیل کاهش علاقه به تحصیل در استرالیا و نیوزلند، در پی بستن درهایشان به روی دانشجویان خارجی بدنبال همه گیری کرونا، به طور قابل توجهی افزایش یافته است. موضوع رد شدن ویزا در کنار طولانی بودن روند بررسی درخواست ها، دانشجویان بین المللی زیادی را دچار اضطراب و سردرگمی نموده است.

?منبع: Economic Times (https://economictimes.indiatimes.com/nri/migrate/canada-student-visa-rejection-rate-50-even-toppers-turned-down/articleshow/93067346.cms)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اعتبارسنجی: *

امتیاز


258
⭐⭐⭐⭐⭐

جزئیات

نرخ بالای ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا (مرداد 1401)


تاریخ انتشار :

2022-07-30

دسته بندی :

اشتراک


لینک کوتاه

https://get-pack.ir/?p=114